Kundo

⭐️Starta upp mail - Introduktion

Uppdaterad

Hej!

Välkommen till Kundo, vad kul att ni valt att använda mail hos er. Detta är en kunskapsbank fyllt med guider som kommer att hjälpa er att komma igång. Här finns i princip all information ni kan tänkas behöva för att starta upp de moduler som just ni har köpt in så att ni kommer igång så bra som möjligt.

Vi tycker att det är viktigt att alla våra kunder känner sig trygga med Kundo och vet hur de ska använda de olika modulerna på bästa sätt för att uppnå de mål de har. 

Så dyker det upp frågor, stora som små, så finns vi tillgängliga för att hjälpa er. Tveka inte att höra av er!

En liten ordlista:

I början är det en hel del ord som kan kännas nya och obekanta, så här finner du en kort Kundo-ordlista!

  • Användare: Användare är de personer som arbetar i Kundo med att svara på mail som kommer in.

  • Huvudanvändare: Denne ansvarar lite extra för arbetet i Kundo, ser till att arbetet rullar på och att rutinerna följs och fungerar.
  • Utbildning: Utbildningen som kommer att refereras i denna kunskapsbank är vår klassiska användareutbildning; utbildning i verktyget, dess funktioner och saker man ska tänka på när man arbetar i Kundo Mail. Alla de som ska arbeta i mailen bör ha tagit del av den

  • Lansering: När ni börjar att aktiv ta emot och skicka mail från er inkorg, då anser vi på Kundo att ni har lanserat.

Lansera mail

  1. Genomför de obligatoriska stegen, de numeriska  för att lansera mail
  2. Be alla användare att ta del av ⏯ Digital utbildning: mail
  3. Ni är live!
  4. Bonus fördjupa er i hur jobbar med statistik i mail


Varma och glada hälsningar,

Customer Success Teamet på Kundo

warning Created with Sketch.