6. Peka om er mailadress till Kundo
Introduktion
Den här guiden kommer att förklara hur du får in dina e-postmeddelanden till Kundo. Innan du börjar med detta, se till att du har förberett din inkorg i Kundo med t.ex. Whitelabel, signaturer och avsändaradresser eftersom detta är det sista steget innan du byter till Kundo för att skicka dina e-postmeddelanden.
Det finns två sätt att få dina e-postmeddelanden till Kundo:
Alternativ 1 är den vanliga uppsättningen som ingår i alla paket, och alternativ 2 är en ny funktion som finns tillgänglig som ett tillägg. Kontakta din Customer Success Manager eller customer@kundo.se om du är intresserad av att sätta upp Kundo med Microsoft Graph API.
Automatisk vidarebefordring:
För att ställa in automatisk vidarebefordran till Kundo måste du vidarebefordra e-post till en specifik adress i Kundo. Du hittar den specifika adressen genom att klicka på menyknappen i instrumentpanelen, välja Inställningar för den inkorg du vill ställa in, sedan Basinställningar, och slutligen, E-postadress på Kundo.
Nu när du har din E-postadress på Kundo måste du ställa in automatisk vidarebefordran på din e-posttjänst. Detta görs vanligtvis av din IT-avdelning, som kan använda denna guide
- Ställ in automatisk vidarebefordran
När du tillämpar vidarebefordringsinställningarna, överväg att lämna en lokal kopia av varje e-postmeddelande på din e-postserver för säkerhetskopiering eller en övergångsperiod om du behöver återställa processen för hur du ska svara på dina e-postmeddelanden.
Om du inte har en IT-avdelning som kan hjälpa dig, prova att följa guiderna ovan. Om du inte använder någon av de nämnda e-posttjänsterna kan du alltid försöka be den tjänsteleverantör du använder om hjälp. Meddela oss om vi kan hjälpa dig på något sätt genom att kontakta customer@kundo.se
För att verifiera att den automatiska vidarebefordran är korrekt inställd, skicka ett e-postmeddelande till din inkorgsadress och se om det dyker upp i Kundo Dashboard.