⭐️ Starta upp Help Center - Introduktion

Uppdaterad

Hej!

Välkommen till Kundo, vad kul att ni valt att använda help center hos er. Detta är en kunskapsbank fyllt med guider som kommer att hjälpa er att komma igång. Här finns i princip all information ni kan tänkas behöva för att starta upp denna kontaktväg som just ni har köpt in så att ni kommer igång så bra som möjligt.

Vi tycker att det är viktigt att alla våra kunder känner sig trygga med Kundo och vet hur de ska använda de olika kontaktvägarna på bästa sätt för att uppnå de mål de har. 

Så för de frågor som uppstår, stora som små, så finns vi tillgängliga för att hjälpa er.


En liten ordlista:

I början är det en hel del ord som kan kännas nya och obekanta, så här finner du en kort Kundo-ordlista!

  • Besökare: En besökare är en kund/medlem/medborgare hos er, som besöker ert help center. Dvs. Den personen, ert help center är ämnad för. 

  • Användare: Användare är de personer som arbetar i help centret med att svara på frågor som kommer in.

  • Huvudanvändare: Denne ansvarar lite extra för arbetet i Kundo, ser till att arbetet rullar på och att rutinerna följs och fungerar.
  • Kategori: Kategori är de olika grupperingarna av frågor som framförallt syns utåt mot besökarna i ert Help Center.

  • Lansering: När ert Help Center är live, länkat från er webbplats och öppet för besökarna.


Lansera Kundo Help center

  1. Genomför de obligatoriska stegen, de numeriska  för att lansera help center
  2. Ni är live!
  3. Bonus: Genomför andra bra steg  för att lansera help center


Varma och glada hälsningar,

Customer Success Teamet på Kundo

warning Created with Sketch.