⭐️ Starta upp Forum - Introduktion
Hej!
Välkommen till Kundo, vad kul att ni valt att använda Forum hos er. Detta är en kunskapsbank fyllt med guider som kommer att hjälpa er att komma igång. Här finns i princip all information som ni kan tänkas behöva för att starta upp de kontaktvägar som just ni har köpt in så att ni kommer igång så bra som möjligt.
Vi tycker att det är viktigt att alla våra kunder känner sig trygga med Kundo och vet hur de ska använda de olika kontaktvägarna på bästa sätt för att uppnå de mål de har.
Så för de frågor som uppstår, stora som små, så finns vi tillgängliga för att hjälpa er.
En liten ordlista:
I början är det en hel del ord som kan kännas nya och obekanta, så här finner du en kort Kundo-ordlista!
Besökare: En besökare är en kund/medlem/medborgare hos er, som besöker ert Forum. Dvs. Den personen, ert Forum är ämnad för.
Användare: Användare är de personer som arbetar i Forum med att svara på frågor som kommer in.
- Huvudanvändare: Denne ansvarar för innehållet i forumet, ser till att rubriker är tydliga och att frågorna och svaren som finns sökbara i forumet är korrekta.
Kategori: Kategori är de olika grupperingarna av frågor som framförallt syns utåt mot besökarna i ert Forum.
- Rubriker: Den överskrift som varje fråga i ert forum har. Det är väldigt viktigt att dessa är tydliga och beskriver frågorna i ert forum. De är helt enkelt, själva kärnan till att skapa ett återanvändande av frågorna i forumet.
Utbildning: Utbildningen som kommer att refereras i denna kunskapsbank är vår klassiska användarutbildning: utbildning i verktyget, dess funktioner och saker man ska tänka på när man arbetar i forumet. Alla de som ska arbeta i forumet bör ha tagit del av den.
Lansering: När ert Forum är live, länkat från er webbplats och öppet för besökarna.
Varma och glada hälsningar,
Customer Success Teamet på Kundo
Lansera Kundo Forum
- Genomför de obligatoriska stegen, de numeriska för att lansera ert Forum.
- Ni är live!
- Bonus fördjupa er i hur jobbar med statistik i Forum