Kundo

⭐️ Starta upp chatten - Introduktion

Uppdaterad

Hej!

Välkommen till Kundo, vad kul att ni valt att använda vår chatt hos er. Detta är en kunskapsbank fyllt med guider som kommer att hjälpa er att komma igång.

Vi tycker att det är viktigt att alla våra kunder känner sig trygga med Kundo och vet hur de ska använda de olika kontaktvägarna på bästa sätt för att uppnå de mål de har. 

Så för de frågor som uppstår, stora som små, så finns vi tillgängliga för att hjälpa er.

  

En liten ordlista:

I början är det en hel del ord som kan kännas nya och obekanta, så här finner du en kort Kundo-ordlista! 

  • Användare: Användare är de personer som arbetar i chatten med att svara på frågor som kommer in.

  • Huvudanvändare: Denne ansvarar lite extra för arbetet i Kundo, ser till att arbetet rullar på och att rutinerna följs och fungerar.
  • Utbildning: Utbildningen som kommer att refereras i denna kunskapsbank är vår klassiska användarutbildning; en utbildning i verktyget, dess funktioner och saker man ska tänka på när man arbetar i chatten. Alla de som ska arbeta i chatten bör ta del av en sådan.

  • Lansering: När ni börjar att aktivt ta emot chattar och den är synlig på er sajt, då anser vi på Kundo att ni har lanserat.


Lansera Kundo Chat

  1. Genomför de obligatoriska stegen, de numeriska  för att lansera chatten
  2. Be alla användare att ta del av Digital utbildning: Kundo Chat
  3. Ni är live!
  4. Bonus: Genomför andra bra steg  för att lansera chatten


Varma och glada hälsningar,

Customer Success Teamet på Kundo

warning Created with Sketch.