⭐️ Starta upp Knowledge - Introduktion
Hej!
Välkommen till Kundo, vad kul att ni valt att använda Kundo Knowledge hos er. Detta är en kunskapsbank fyllt med guider som kommer att hjälpa er att komma igång. Här finns i princip all information ni kan tänkas behöva för att starta upp de moduler som just ni har köpt in så att ni kommer igång så bra som möjligt.
Vi tycker att det är viktigt att alla våra kunder känner sig trygga med Kundo och vet hur de ska använda de olika modulerna på bästa sätt för att uppnå de mål de har.
Så för de frågor som uppstår, stora som små, så finns vi tillgängliga för att hjälpa er.
En liten ordlista:
I början är det en hel del ord som kan kännas nya och obekanta, så här finner du en kort Kundo-ordlista!
Besökare: En besökare är en kund/medlem/medborgare hos er, som besöker er Knowledge. Dvs. Den personen, er Knowledge är ämnad för.
Användare: Användare är de personer som arbetar i Knowledge med att svara på frågor som kommer in.
- Huvudanvändare: Denne ansvarar lite extra för arbetet i Kundo, ser till att arbetet rullar på och att rutinerna följs och fungerar.
Kategori: Kategori är de olika grupperingarna av frågor som framförallt syns utåt mot besökarna i er Knowledge.
Lansering: När ert Knowledge är live, länkat från er webbplats och öppet för besökarna.
Lansera Kundo Knowledge
- Genomför de obligatoriska stegen för att lansera Kundo Knowledge
- Be alla användare att ta del av Digital utbildning: Kundo Knowledge
- Ni är live!
Varma och glada hälsningar,
Customer Success Teamet på Kundo