Inför lansering: Skapa kontaktvägar för frågor och feedback
Kontaktvägar är länkar till andra kommunikationskanaler och placeras under guider eller på startsidan i help centret/kunskapsbanken för att fånga upp frågor eller feedback. Exempel på kontaktvägar är e-postadresser, telefonnummer eller forum.
Kontaktvägar synligt på förstasidan samt längst nere i en guide
Lägg till kontaktvägar
- Klicka på meny knappen uppe till höger i listen
- Välj Inställningar för ert Help Center/Knowledge bank
- Välj Kontaktvägar
- Fyll i infon
- Lägg till era kontaktvägar
- Fyll i inställningarna (se nedan)
- Glöm inte att spara!
Inställningar för kontaktvägar
Rubrik på guidesidorna: Styr rubriken som visas ovanför kontaktvägarna när de visas under en guide.
Välj visning: Välj om ni vill att kontaktvägarna alltid ska synas under guiderna eller om dom endast ska visas då en kund klickar på tumme ned som feedback på en guide.
Rubrik på startsidan: Styr rubriken för kontaktvägarna på startsidan
Text på startsidan: Lägg till information som är bra för besökaren att veta t ex. öppettider, förväntad svarstid osv.