⭐️ Starta upp Facebook/Instagram - Introduktion
Hej!
Välkommen till Kundo, vad kul att ni valt att använda facebook/instagram hos oss. Detta är ett help center fyllt med guider som kommer att hjälpa er att komma igång. Här finns i princip all information ni kan tänkas behöva för att starta upp kontaktvägar som just ni har köpt in så att ni kommer igång så bra som möjligt.
Vi tycker att det är viktigt att alla våra kunder känner sig trygga med Kundo och vet hur de ska använda de olika kontaktvägarna på bästa sätt för att uppnå de mål de har.
Så för de frågor som uppstår, stora som små, så finns vi tillgängliga för att hjälpa er.
En liten ordlista:
I början är det en hel del ord som kan kännas nya och obekanta, så här finner du en kort Kundo-ordlista!
Användare: Användare är de personer som arbetar i facebook/instagram och svarar på frågor som kommer in.
- Huvudanvändare: Denne ansvarar lite extra för arbetet i Kundo, ser till att arbetet rullar på och att rutinerna följs och fungerar.
Utbildning: Utbildningen som kommer att refereras i detta help center är vår klassiska användarutbildning: utbildning i verktyget, dess funktioner och saker man ska tänka på när man arbetar med facebook/instagram. Alla som ska arbeta med facebook/instagram bör ha tagit del av en sådan.
Lansering: När ni börjar att aktivt ta emot meddelanden från facebook eller instagram, då anser vi på Kundo att ni har lanserat.
Lansera facebook/instagram:
- Genomför de obligatoriska stegen för att lansera facebook/instagram
- Frivilligt: Genomför andra bra steg för att lansera facebook/instagram
- Ni är live!
Varma och glada hälsningar,
Customer Success Teamet på Kundo