Kundo

⭐️ Starta upp Social - Introduktion

Uppdaterad

Hej!

Välkommen till Kundo, vad kul att ni valt att använda Kundo Social hos er. Detta är en kunskapsbank fyllt med guider som kommer att hjälpa er att komma igång. Här finns i princip all information ni kan tänkas behöva för att starta upp de moduler som just ni har köpt in så att ni kommer igång så bra som möjligt.

Vi tycker att det är viktigt att alla våra kunder känner sig trygga med Kundo och vet hur de ska använda de olika modulerna på bästa sätt för att uppnå de mål de har. 

Så för de frågor som uppstår, stora som små, så finns vi tillgängliga för att hjälpa er.

  

En liten ordlista:
I början är det en hel del ord som kan kännas nya och obekanta, så här finner du en kort Kundo-ordlista!

  • Användare: Användare är de personer som arbetar i Kundo Social med att svara på frågor som kommer in.

  • Huvudanvändare: Denne ansvarar lite extra för arbetet i Kundo, ser till att arbetet rullar på och att rutinerna följs och fungerar.
  • Utbildning: Utbildningen som kommer att refereras i denna kunskapsbank är vår klassiska användarutbildning: utbildning i verktyget, dess funktioner och saker man ska tänka på när man arbetar med Social. Alla som ska arbeta med social bör ha tagit del av en sådan.

  • Lansering: När ni börjar att aktivt ta emot meddelanden på messenger eller inlägg på er wall, då anser vi på Kundo att ni har lanserat.


Lansera Kundo Social

  1. Genomför de obligatoriska stegen för att lansera Kundo Social
  2. Frivilligt: Genomför andra bra steg för att lansera Kundo Social
  3. Be alla användare att ta del av Digital utbildning: Kundo Social
  4. Ni är live!


Varma och glada hälsningar,
Customer Success Teamet på Kundo