⭐️ Starta upp samtalsloggen - Introduktion
Hej!
Välkommen till Kundo! Så roligt att du har valt att använda samtalsloggen. Det här är en kunskapsbank fylld med guider som hjälper dig att komma igång. Här hittar du nästan all information du behöver för att börja starta upp de kontaktvägar du köpt så att uppstarten blir så bra som möjligt.
Vi tycker att det är viktigt att alla våra kunder känner sig trygga med Kundo, och vet hur man använder de olika kontaktvägarna så att de får ut så mycket som möjligt av Kundo.
För alla frågor som kan dyka upp, stora som små, finns vi tillgängliga för att hjälpa dig.
En liten ordlista:
Till att börja med finns det några ord som kan kännas lite nya och främmande, så här hittar du en kort Kundo-ordlista!
Användare: Användare är de personer som arbetar i samtalsloggen och registrerar inkommande förfrågningar.
Huvudanvändare: Denna ansvarar för arbetet i Kundo, ser till att arbetet går som det ska och att rutinerna följs och fungerar.
Utbildning: Utbildningen som avses i denna kunskapsbank är vår klassiska användarutbildning; Utbildning i verktyget, dess funktioner och saker att tänka på när du arbetar i samtalsloggen. Alla som ska arbeta med samtalsloggen ska ha gått utbildningen.
Lansering: När du aktivt börjar logga samtal i Kundo, då betraktar vi samtalsloggen som lanserad!
Lansera samtalsloggen
- Genomför de obligatoriska stegen, de numeriska för att lansera samtalsloggen
- Ni är live!
- Bonus ⏯ fördjupa er i hur jobbar med statistik i Kundo Calls
Varma och glada hälsningar,
Customer Success Teamet på Kundo