Kundo

Ikoner som saknas i Internet Explorer

Uppdaterad

Vissa användare av Internet Explorer haft problem med att ikoner i Kundo inte visas som de ska:

Detta beror oftast på att webbläsarens säkerhetsinställningar inte tillåter att typsnitt från Kundo att visas. Ikonerna är beroende av att kunna ladda vårt typsnitt för att visas. Man kan därför behöva justera sina inställningar för att tillåta Kundo att ladda typsnitt.

Säkerhetsinställningarna kan kontrolleras på följande sätt

Klicka på kugghjulet uppe i högra hörnet och välj internetalternativ.

Välj fliken Säkerhet. Kontrollera att säkerhetsnivån för zonen ser ut som på bilden nedan. Klicka sedan på Anpassad nivå.

Bläddra ner till Hämtade filer -> Hämtning av tecken. Kontrollera att detta är ställt till Aktivera.

Spara och stäng alla inställningar.  

Bilden nedan visar hur ikonerna laddas som de ska.