Kundo

Filtrera fram all kommunikation med en användare

Uppdaterad

Ibland vill man gärna se all kommunikation man har haft med en kund eller så begär kunden att man ta bort alla dialoger som man måste följa enligt GDPR. Då kan man såklart använda sig av sökfunktionen i Kundo, men man kan även filtrera baserade på en mailadress. 

Så här filtrerar du fram alla dialoger som företaget har haft med en person:

  1. Klicka på "Filtrera" högst upp till höger i Dashboarden
  2. Välj "Användare" bland filtreringsmöjligheterna
  3. Nu kan du skriva mailadressen i i fältet. Kundo kommer direkt med förslag och du kan välja rätt epost där.
  4. Nu har du filtrerat fram alla dialoger som företaget har haft med personen.
  5. Om kunden kräver det, kan du nu även ta bort alla dialoger med hjälp av "Hantera flera" och "Ta bort"

OBS: Om kunden har använt flera olika mailadresser, så måste man göra stegen ovan med alla dessa mailadresser för att få bort alla konversationer. Kundo kan inte koppla ihop dialogerna som har olika mailadresser.